Geoblog.pl    aroundtheworld    Podróże    Erasmus w Portugalii    Przyjazd do Mirandeli

Przyjazd do Mirandeli

Portugal
Portugal, Mirandela

W końcu po 3 tygodniach wróciłam do Mirandeli, tylko tym razem już na stałe by rozpocząć tu swoje studia na wydziale IPB. Miasto jest mniejsze od Bragancy, ale jest bardziej urokliwe. Rzeka w centrum miasta dodaje miastu uroku, tutaj spotyka się więcej ludzi na ulicach niż w Bragancie, miasto jest mniejsze więc mniej osób porusza się samochodami.
Aktualnie mieszkam z parą portugalczyków, ale sa tutaj jeszcze do wynajmu 2 pokoje (w sumie na 3 osoby). Póki nikt się nie wprowadzi to mam jedną łazienkę tylko dla siebie :)
Mój pokój to jest sypialnia w starym stylu, z dużym łóżkiem. Wszytskie meble są albo stare, albo wykonane w starym stylu, niestety pokój ma białe ściany a meble są w starym stylu i są ciemno brązowe i to sprawia, że pokój wydaje sie zimny. Muszę coś z tym zrobić! Jakoś ocieplić wnętrze :) Już w tym celu nabyłam taśmę klejąca i później zacznę się bawić, bo najpierw to przydałoby się wypakować w końcu ;)