Geoblog.pl    aroundtheworld    Podróże    Erasmus w Portugalii    Welcome Party for Erasmus Student

Welcome Party for Erasmus Student

Portugal
Portugal, Bragança

Dziś odbyła się powitalna impreza dla erasmusów w pubie Viadutto. Dla mnie była to impreza powitalna, lecz dla sporej liczby studentów było pożegnalna, gdyż w tym tygodniu wyjeżdża dużo erasmusów. W pubie od organizatora dostałam flagę portugalii, która już 2 godziny później była już podpisana przez wyjedżających studentów :) Około 2 w nocy impreza z pubu przeniosła się do klubu Glup :) Gdzie impreza zakrapiana tequilą trwała do rana :) Glupie istnieje tzw. erasmusowa ściana, a mianowicie wszyscy erasmusi mają "obowiązek" znaleźć sobie kafelek na ścianie i się na nim podpisać :)

Z tego co podpatrzyłam Erasmusi lubią się przed imprezą wcześniej spotkać i idą do knajpy coś zjeść lub wspólnie gotują sobie kolację w czyimś mieszkaniu :)
Tutaj imprezy zaczynają się zazwyczaj ok 23 w pubach, a ok 2 w nocy przenoszą się do klubów i w klubach tutaj zazwyczaj najtańsza jest tequila po 0.50 euro centów. Co do muzyki to zazwyczaj są tutaj latynowskie przeboje/remixy czyli dla mnie dość nowa muzyka :)